Autor: Zoran Strika - strika@021.rs

Novi Sad
09.04.2018.
14:12 > 15:55
Tokom 2017. godine Zaštitniku građana Novog Sada obratio se 661 građanin, zbog čega je pokrenuto 170 postupaka.
  • Vera

    10.04.2018 02:13
    Čemu služi?
    Brat i ja smo se obratili Ombutsmanu 4x, ali on nikada nije bio zadužen da rešava problemili bar da pokuša rešiti neki problem.
    Ako sam dobro razumela, da je isti tokom cele godine rešio 8 predmeta, bolje da zatvore savetovališta.
  • građanin

    09.04.2018 22:55
    kazne
    Kad se građnin žali na nešto niko nije nadležan, kad nešto pogreši odmah se nađe nadležan da ga kazni.
  • grad

    09.04.2018 17:43
    Obraćao se, ali mi nije bio od pomoći. Institucije vole ping pong, nezameranje i prebacivanje odgovornosti. Pa tako i gradski ombudsman.
  • Dr Dusan

    09.04.2018 17:07
    Inspekcija
    Naravno da je najvise prituzbi na gradsku upravu za insoekcijeske poslove a verujem da prednjaci gradjevinska inspekcija oni su naj veci neradnici.A da je postupaju po sluzbenim duznostima to ke opste poznato pogotovo cg ogranak

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna